הובא למנוחות ח"כ לשעבר אילן גילאון ז"ל

מאות השתתפו הבוקר (שלישי) בהלווייתו של חבר הכנסת לשעבר אילן גילאון בבית העלמין "מנוחה נכונה" בכפר סבא. לצד משפחתו, הגיעו להלווייה חבריו של גילאון למפלגה ולפעילותו הציבורית. בן 65 היה במותו

article

אלעד מלכא

חברים, שותפים לדרך, פוליטיקאים ורבים אחרים – ליוו הבוקר (שלישי) את ח"כ לשעבר אילן גילאון בדרכו האחרונה בבית העלמין "מנוחה נכונה לכולם" שבכפר סבא. מהנהלת העיר אשדוד הגיעו חברי המועצה מתנועת "אשדודי" יניב קקון ומאיר אברז'ל.

 

גילאון  נפטר בליל שבת, בגיל 65 ולאחר מאבק ממושך במחלה כאשר גם סבל משורה של אירועים מוחיים בשנים האחרונות – שגרמו לו לוותר על המשך הקריירה הפוליטית העניפה. ״הלך לעולמו האיש עם הלב האדום הכי גדול שיש. מנהיג פועלים שדוגל בשלום, צדק חברתי, וציוני גדול. מצטערים מאד כמשפחה וגם כישראלים", מסרה משפחתו.

יהודית, אשתו, ספדה לו: "אנחנו אהבה בת 50. ידענו שרוצים משפחה ענקית, והיום כל המשפחה פה – כך רצית אילן. יש פה המוני אדם ואתה הדבק של כולם", אמרה. "היית איש עקשן אבל סלחן, אתה זה שהביא את השלום למשפחה. הזנחת את בריאותך בגלל האנושות. חלקנו מחשבות וסודות, ולא היה ביננו חסמים".

 

מתוך עמוד הפייסבוק של חבר המועצה מאיר אברז'ל

ראש העיר ספד בפייסבוק: "נפעל להנציחו"

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, ספד לגילאון בעמוד הפייסבוק:

"גילאון נפטר בדיוק ביום הפועלים 1 במאי, תאריך סמלי ללכתו של אחד הלוחמים החברתיים הגדולים שהיו כאן. נפעל להנציח את זכרו באופן שיבטא את אישיותו המיוחדת ופועלו החברתי הרב למען חברה ישראלית טובה יותר בכלל, ולמען עירו ואשדוד בפרט. אילן האדם, החבר, סגן ראש עיר, חבר כנסת, המנהיג החברתי ולוחם הצדק-העיר אשדוד אבלה היום יחד עם משפחתך, ילדיך ונכדיך.נוח על משכבך בשלום."

 

imageעוד כתבות

imageהמלצות נוספות

image
image
WordPress Ads