גיבורי יום העצמאות: איציק וייצמן וגבריאל מוזס הצילו גולש סאפ מסכנה ממשית על חייו

השניים זיהו הבוקר את מיכאל, תושב אשדוד, נסחף בזרם ונתפס בין סלעים סמוך לשובר הגלים במרינה. לאחר טיפול רפואי האירוע הסתיים בשלום והגולש הגיע להודות לשניים שהצילו את חייו

article

אגף החופים

שעות בודדות לפני חגיגות יום העצמאות ובזמן שכל מדינת ישראל נדדה בין טקסי יום הזיכרון, הצילו שני מצילים מתחנת החוף הנפרד באשדוד, את מיכאל, תושב העיר שנתפס בין סלעים ונקלע לסכנה ממשית. השניים, איציק וייצמן וגבריאל מוזס, זיהו את מיכאל כשהוא נחבט על הסלעים וכאשר הגלים החזקים אליהם הוא נסחף, הלמו בו בעוצמה. הם יצאו לכיוונו עם אופנוע הים והצילו את חייו.

אגף החופים

האירוע עצמו התרחש בסמוך לשעה 10:00. מי שזיהה את האירוע היה שרון בוני מנהל התחנה בחוף גיל הסמוך למרינה. "אני 22 שנה כאן ולא ראיתי דבר כזה, פשוט נס גדול וגבורה של בן אדם". סיפר בוני לאתר 'אשדודי'. "מה שגבריאל עשה לא כל מציל יעשה את זה. הוא סיכן את חייו ולא היה חסר הרבה שהייתה קורית פה טרגדיה. כשקלטתי שהמצב מתחיל להסתבך אז קיבלתי החלטה להוציא אופנוע ים והתקשרתי לתחנה בחוף יא' על מנת שיוציאו לעברנו אופנוע נוסף. גבריאל היה במאבק 8 דקות עם הגולש בתוך מערה כשהגלים התנפצו עליהם".

מוזס שסיכן את חייו והציל את מיכאל, סיפר "סיטואציה לא רגילה. כשקלטנו שהגולש נמצא בסכנה ונסחף אל הסלעים, שרון מנהל התחנה אמר לנו לצאת עם אופנוע לכיוונו. כשהגענו הוא נעלם לנו והגיע אל המערות בין הסלעים ונתקע שם. הייתי חייב לקפוץ מהאופנוע ועברתי 3 סלעים והצלחתי להוציא אותו בנס".

אגף החופים

שני המצילים שיצאו עם שריטות על גופם מהאירוע בו כמעט קיפחו את חייהם, סיפרו שמיכאל הגולש חזר אל עמדת המצילים מספר שעות מאוחר יותר לאחר שקיבל טיפול בבית החולים אסותא בעיר ונגש להודות לכל הצוות על אומץ ליבם.

imageעוד כתבות

imageהמלצות נוספות

image
image
WordPress Ads